Nick και εγώ ήμασταν νωρίς το επόμενο πρωί (φυσικά) και βρισκόμασταν στο νησί της Μοζαμβίκης. Ήταν μια πολύ μακρά, πολύ ανώμαλη βόλτα στο πίσω μέρος ενός λεωφορείου που έπαιξε εικόνες Kung Fu σε ένα επίπεδο διάτρησης του αυτιού.

Το νησί είναι στην πραγματικότητα συνδεδεμένο στην ηπειρωτική χώρα με μια μακρά γέφυρα, οπότε δεν χρειαζόταν να επιβιβαστούμε σε υπερβολικά πλήρεις βάρκες αυτή τη φορά. Το νησί της Μοζαμβίκης (ή η Ilha de Mocambique, όπως θα έλεγαν οι Πορτογάλοι) μοιάζει να μην έχει αλλάξει λαμβάνοντας υπόψη ότι το πορτογαλικό κατοχή πίσω το 1507 όταν χρησιμοποιήθηκε ως ναυτική βάση και ένας εμπορικός σταθμός.

Ήταν ένα όμορφο νησί με καταρρέοντα λευκά πλυμένα κτίρια, μερικά με πρωτότυπο πορτοκαλί και κόκκινο χρώμα, κτίρια που χτίστηκαν μεταξύ του 16ου και του 19ου αιώνα και στενά σοκάκια με τους ντόπιους που πηγαίνουν για τα καθημερινά τους πράγματα. Το νησί ήταν πολύ ήσυχο και πήραμε την ευχαρίστηση να πετάξουμε μέσα από την πόλη για λίγες μέρες.

Οι backpackers που μείναμε ήταν υπέροχες και ήταν εκεί, στα πρώτα λεπτά της άφιξης, ότι είχα τον πιο επικό υπνάκο γνωστό στον άνθρωπο. Έπαιζα μέσα και έξω από τον ύπνο στη βίαιη βόλτα με το λεωφορείο, αλλά μόλις βυθίσαμε τα σακίδια μας, βρισκόμουν στο κρεβάτι και έξω σαν φως. Ήταν ένα από τα βαθύτερα, καλύτερα naps ποτέ. Ο Νικ ήταν έξω και για να εξερευνήσω την πόλη ενώ κοιμήθηκα σαν βράχος για 2,5 ώρες. Στη συνέχεια σηκώθηκα για δείπνο και επέστρεψα στον ύπνο 2 ώρες μετά και κοιμήθηκα όλη τη νύχτα! Πρέπει να το χρειαζόμουν.

Τρόπος μεταφοράς, νησί της Μοζαμβίκης
Όμορφη περιπάτηση στο νησί της Μοζαμβίκης

Ημέρα πλυντηρίου στο νησί της Μοζαμβίκης
Πορτογαλική εκκλησία, νησί της Μοζαμβίκης

Την επόμενη μέρα, αφού ήταν πολύ καλά ξεκουραστείτε, ξεκινήσαμε να εξερευνήσουμε το νησί. Περπατήσαμε και περπατήσαμε και πήραμε την ευχαρίστηση να περπατήσουμε μέσα από τις λωρίδες. Συναντήσαμε με μια Αυστραλιανή γυναίκα και ένα ολλανδικό ζευγάρι και είχαμε ένα υπέροχο δείπνο και μερικές μπύρες μαζί τους μια νύχτα. Όπως θα αποδειχθεί, ήταν οι μόνοι άλλοι τουρίστες που είδαμε όλη την ώρα.

Υπήρχε επίσης ένα χωριό στο ένα άκρο του νησιού και αποφασίσαμε να το ελέγξουμε. Όλοι οι ντόπιοι μας κοίταζαν, αλλά ήταν φιλόξενοι ταυτόχρονα. Κάθισαμε, πήραμε κάποιες καρύδες και είχαμε μια ομάδα ανθρώπων που μας απολαμβάνουν καθώς πίσαμε το γαλακτώδες καλοσύνη και μοιραστήκαμε τα υπόλοιπα με μερικά παιδιά. Υπήρχε ένα ψωμί που έκανε το εργοστάσιο επίσης στο χωριό και σταματήσαμε για να δούμε μερικούς άνδρες να μαγειρεύουν τα υπέροχα φρέσκα κουλουράκια.

Ο Νικ παίζει λίγο fooseball με τοπικά αγόρια, νησί της Μοζαμβίκης
Fort Sao Sebastian, νησί της Μοζαμβίκης

Ένα παλιό νοσοκομείο, νησί της Μοζαμβίκης

Dariece στο νησί της Μοζαμβίκης
Μετά από 3 πολύ ευχάριστες, πολύ κλοτσιές πίσω μέρες στο νησί, επιστρέψαμε στο Nampula, την τελευταία μας στάση στο ταξίδι μας στη Μοζαμβίκη πριν πάμε στο Μαλάουι. Πήραμε ένα τρένο από το Nampula στη συνοριακή πόλη Cuemba, η οποία έφυγε στις … 3: 30 π.μ.!

Δεν θα χάσαμε απολύτως να είμαστε στις 3:30 π.μ. σχεδόν κάθε δεύτερη μέρα, αυτό είναι σίγουρο. Η βόλτα με το τρένο ήταν μεγάλη. Ήμασταν σε πολύ ανήσυχα καθίσματα για μέρος του δρόμου σε ένα πολύ υπερπληθυσμένο αυτοκίνητο. Τα εισιτήρια 1ης/2ης τάξης ήταν όλα κράτηση, έτσι είχαμε κολλήσει με την 3η τάξη. Ωστόσο, ο Henrik είχε κάνει αυτό το ταξίδι πριν από μέρες και έγραψε για να μας πει για το αυτοκίνητο του εστιατορίου We C

Θα μπορούσαμε να μείνω αντ ‘αυτού. Έτσι πήγαμε εκεί όταν τα καθίσματα έγιναν διαθέσιμα, πήραμε την ευχαρίστηση σε sprites και κάποιο γεύμα και είχαμε πολύ καλύτερα καθίσματα από ό, τι στην 3η τάξη. Το τοπίο κατά μήκος του δρόμου ήταν εκπληκτικό. Τα μικρά χωριά τοποθετήθηκαν κάτω από τα πανύψηλα βουνά και οι ντόπιοι θα έρθουν στα παράθυρα των αμαξοστοιχιών σε κάθε στάση που πωλούν τα αγαθά τους.

Τα τοπικά παιδιά απολαμβάνουν ζαχαροκάλαμο στο ταξίδι του τρένου από το Nampula στο Cuemba
Φωτεινά, φρέσκα καρότα προς πώληση στο ταξίδι με το τρένο από το Nampula στο Cuemba της Μοζαμβίκης

Οι χωρικοί που πωλούν τα προϊόντα τους στο ταξίδι του τρένου από το Nampula στο Cuemba της Μοζαμβίκης
Μια πολυάσχολη στάση τρένου στο δρόμο από το Nampula στο Cuemba της Μοζαμβίκης

Το χωριό βρίσκεται κάτω από ένα πανύψηλο βουνό – όμορφο τοπίο στο ταξίδι από το Nampula στο Cuemba της Μοζαμβίκης
Καταλήξαμε να συναντήσουμε δύο άνδρες από το Μαλάουι και μας έδωσαν κάποιες πολύ απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τη διέλευση των συνόρων. Περάσαμε μια νύχτα στη μικρή, συνήθως σκονισμένη αφρικανική πόλη Cuemba, είχαμε δείπνο με μια ισπανική γυναίκα και έφυγε γύρω στις 5:30 π.μ. το επόμενο πρωί για να φτάσουμε στο 1Η 4η χώρα εξέτασε αυτό το ταξίδι, Μαλάουι.

Η Μοζαμβίκη ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μας. Οι άνθρωποι ήταν τόσο φιλικοί και φιλόξενοι, το φαγητό ήταν νόστιμο (ειδικά τα φρέσκα θαλασσινά), η αρχιτεκτονική ήταν εντυπωσιακή και είχε μια μεγάλη παλιά πορτογαλική αίσθηση σε αυτό και όπως είπαμε πριν: οι παραλίες ήταν οι καλύτερες που έχουμε δει ποτέ. Λόγω όλων των εκπληκτικών πραγμάτων που είχε να προσφέρει η Μοζαμβίκη, τα επικά ταξίδια που πήραμε για να φτάσουμε σε κάθε προορισμό και τους εκπληκτικούς νέους φίλους που συναντήσαμε, η Μοζαμβίκη έχει πλέον ξεπεράσει τη λίστα μας ως μία από τις πολύ αγαπημένες χώρες μας … μέχρι στιγμής.

Όπως αυτή η ανάρτηση; Κάντε το!

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι ένας συνεργάτης του Αμαζονίου και επίσης θυγατρική για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό υποδεικνύει ότι κερδίζουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας και αγοράζετε από αυτούς τους λιανοπωλητές.