που μεγαλώνει στη Γεωργία, θυμάμαι την Ατλάντα για ένα πράγμα: την κυκλοφορία. Έτσι, απέφυγα σθεναρά την επίσκεψη στην Ατλάντα ως τουρίστας.

Αποδεικνύεται, έκανα λάθος.

Η διαδρομή προς την Ατλάντα από τη Νότια Καρολίνα έχει πραγματικά πολλά για αυτό. Ένα ταξίδι κάτω από το I-85 περιλαμβάνει τα καταστήματα Tanger στο Commerce, τη Γεωργία και το Chateau Elan στο Brazelton.

Ξενοδοχεία στην Ατλάντα

Ωστόσο, η εύρεση καταλυμάτων στην Ατλάντα είναι συντριπτική καθώς υπάρχουν τόσα πολλά ξενοδοχεία στο κέντρο της πόλης, στα προάστια και γύρω από την περίμετρο. Ένιωσα χαμένος πριν ξεκινήσω. Τελικά εγκαταστάθηκα στο Staybridge Suites Atlanta Perimeter Center East. Ήθελα να είμαι έξω από την περίμετρο, αλλά ακόμα αρκετά κοντά για εύκολη πρόσβαση στους τόπους ενδιαφέροντος μας. Το ξενοδοχείο ήταν πεντακάθαρο, ασφαλές και πρόσφερε ένα υπέροχο δωρεάν πρωινό.

Ζωολογικός κήπος Ατλάντα

Τροφοδοτήσαμε τις πιπεριές Lemurs κατά τη διάρκεια της συνάντησης Lemur στο ζωολογικό κήπο Ατλάντα. Η συνάντηση Lemur είναι μία από τις λιγότερο ακριβές συναντήσεις ζώων στα 35 δολάρια το άτομο, καθώς και την είσοδο ζωολογικού κήπου.

Η μέρα μας ξεκίνησε στο ζωολογικό κήπο Ατλάντα με συναντήσεις Panda και Lemur. Δεν υπερβάλλω όταν λέω ότι αυτή ήταν μια από τις πιο cool εμπειρίες της ζωής μου. Η έντεκα χρονών μου και εγώ φόρεσα εργαστηριακά παλτά και μποτάκια, μαζί με δίχτυα και μάσκες μαλλιών, και, μαζί με τα επτά άλλα μέλη της ομάδας μας, ταξίδεψαν στην έκθεση Panda, μίλησαν με εμπειρογνώμονες της Panda και διατροφολόγους ζώων και στη συνέχεια έφτασαν Το “Panda Treats” σε ένα από τα Pandas των ενηλίκων του ζωολογικού κήπου.

Η κόρη μου τροφοδοτεί έναν ενήλικα panda κατά τη διάρκεια της συνάντησής μας στο Panda στο ζωολογικό κήπο Ατλάντα. Κάθε άτομο είχε την ευκαιρία να τροφοδοτήσει το panda και να περάσει μερικά λεπτά κοντά με αυτά τα απίστευτα ζώα.

Όντας κοντά με αυτό το ζώο, μου άρεσε η ομορφιά και η εξουσία του. Και δεδομένου ότι το αγαπημένο ζώο της κόρης μου είναι ένα panda και το δικό μου είναι ένα lemur, συμμετείχαμε επίσης σε μια συνάντηση lemur (σημαντικά λιγότερο ακριβό από το panda!).

Το κέντρο επισκεπτών του Martin Luther King

Η κόρη μου και εγώ στο Εθνικό Ιστορικό Ιστορικό του Martin Luther King. Δωρεάν στάθμευση οχημάτων και είσοδος.

Μετά το πρωί μας στο ζωολογικό κήπο, είδαμε σημάδια στον αυτοκινητόδρομο που οδηγούσε στον Martin Luther King, Jr. Sites, και έτσι αποφασίσαμε να επισκεφτούμε. Το Κέντρο Επισκεπτών παρέχει ένα διαδραστικό πλαίσιο πριν από την έξοδο από το King Center και τους τάφους του Δρ και της κ. King, καθώς και της αιώνιας φλόγας.

Οι τάφοι του Δρ και της κ. King, που βρίσκονται ακριβώς απέναντι από το Εθνικό Ιστορικό Χώρο του MLK, στο King Center Complex.

Περνούσαμε στην Εκκλησία του Ebenezer Baptist και παρόλο που ήμασταν πολύ αργά για μια περιήγηση στο γέννηση, ταξιδεύαμε στο δρόμο για να το δούμε. Ο χώρος στάθμευσης οχημάτων και η είσοδος σε αυτούς τους ιστότοπους είναι δωρεάν.

Τρώγοντας στην Ατλάντα

Η κόρη μου δεν μπορούσε να πιστέψει το τμήμα της “πλευράς των φρούτων” της στην κιονοστοιχία στην Ατλάντα. Εν τω μεταξύ, ήμουν ενθουσιασμένος για τη σαλάτα μου και τα ζεστά ρολά ζύμης!

Το δείπνο σερβίρεται στο Colonnade, ένα ίδρυμα της Ατλάντα που χρονολογείται από το 1927. Είχα τηγανητό κοτόπουλο (λεπτό κακοποιημένο και τραγανό!) Με γλυκοπατάτα και σαλάτα αχλάδι, ένα νότιο βασικό δεν είχα ποτέ την ευχαρίστηση να παραγγείλω σε ένα εστιατόριο! Η κόρη μου είχε Mac και τυρί, μήλο και πατάτες. Προσφέρουν επίσης ψητό κατσαρόλας και την Τουρκία, μεταξύ άλλων κλασικών κρέατος και τριών προσφορών.

Όπως ο Χόγκουαρτς στη Γεωργία

Πανεπιστήμιο Oglethorpe – Η κόρη μου σκέφτηκε ότι βρήκαμε το Hogwarts!

Τελειώσαμε την βραδινή μας οδήγηση μέσω του Πανεπιστημίου Oglethorpe. Εάν τα παιδιά σας αγαπούν τον Χάρι Πότερ, τότε πρέπει να δουν αυτό το Hogwarts στη Γεωργία! Αυτή η μικρή αρχιτεκτονική αναβίωσης και πλούσια ιστορία του Πανεπιστημίου Φιλελεύθερων Τεχνών και η πλούσια ιστορία του έχει προσγειωθεί στο μητρώο ιστορικών τόπων της Γεωργίας. Ακόμα και το γήπεδο ποδοσφαίρου μοιάζει με ένα γήπεδο Quidditch!

Κόσμος της Coca-Cola

Η αίθουσα γευσιγνωσίας στο World of Coke όπου μπορείτε να δοκιμάσετε προϊόντα οπτάνθρακα από όλο τον κόσμο – χωρίς όριο!

Μετά από μια θαυμάσια νύχτα, η κόρη μου και εγώ περάσαμε το πρωί εξερευνώντας το Centennial Olympic Park και επισκέπτοντας τον κόσμο της Coca-Cola. Η περιοδεία ξεκίνησε με ένα δωρεάν κουτί του Coke καθώς μας δόθηκε ιστορικό του προϊόντος και ο αντίκτυπός του στην ποπ κουλτούρα. Μόλις μπήκαμε στο μουσείο, οδηγήθηκαν σε ένα “θόλο” όπου τα παιδιά έπρεπε να σπάσουν τον κώδικα μέσω της εικονικής πραγματικότητας, επιτρέποντάς μας να δούμε πού αποθηκεύεται η αρχική συνταγή. Πήραμε το πάρκο σε μια προσομοίωση 4D και πήραμε να καθίσουμε σε έναν πραγματικό καναπέ από το σετ American Idol. Έγραψα τις αγαπημένες μας ιστορίες “οπτάνθρακα” και τις προσθέσαμε σε μια θεαματική παγκόσμια συλλογή και είδαμε την Coca Cola Polar Bear. Αλλά το επίκεντρο ήταν, φυσικά, η αίθουσα γευσιγνωσίας. Δοκιμάσαμε προϊόντα οπτάνθρακα από όλο τον κόσμο και δεν θα ξεχάσω ποτέ το πρόσωπο του παιδιού μου όταν δοκιμάστηκε το τρομερά διάσημο “Beverly”. Η εμπειρία μας υπήρξε σίγουρα ένα επίκεντρο του ταξιδιού και μια καταπληκτική χρήση του χρόνου και των χρημάτων μας.

The Tales of Uncle Remus Συγγραφέας

Τελειώσαμε το ταξίδι μας στη φωλιά του Wren, το σπίτι των ιστοριών του θείου Remus συγγραφέας Joel Chandler Harris και στην τελευταία περιοδεία της ημέρας με τον 87χρονο Nannie Thompson. Μεγάλωσε στις ιστορίες του Harris και έτσι παρουσιάζει την προσωπική της άποψη για το πολιτισμικά contnull